Torsdag

Började dagen med att bomba Denis ringde sönder hahhah
Vi bestämmde att vi skulle mötas på stan 12 men nejnejnej
så blev de inte så ja sket i de hahah
Gick ist på en väns rättegång med Rose,Freddy,Nicole,Glurre o bonden
Efter 30 min ungeför kommer Denis dit hahahhaha
Satt där i 1 och en halv timme
Efter de så drog alla vi o tog en fika hehe ;D
Sen va de dags för mig o lata Denis att dra till ett ställe o fixa en grej
sen va de bara att vandra vidare till robin kul hade man där såg Saw 3D
Höll på o skita ner mig hahahah vart fett rädd
Nu sitter ja hemma ska strax Duscha o sen lägga mig
Men de har vart en väldigt rolig dag måste ja säga pösssssaaaarrrr <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0