Ännu en rolig dag !!

HAHA Selma väcker mig halv 12 ida o vi hade lovat grabbarna att vi skulle med på fotbolls cuppen
så de blev att hoppa ur sängen snaaaaaaaaaabbbt o fixa sig ..
innan vi drog dit så åkte vi hem till Selma hon ville byta om o så ;D
Sen mötte vi vår prinsessa rose =) <3 o tog spårvagnen till borgen därifrån gick vi till
Satdiumarenan =)
Vi missa Freddys första match :( men han skulle spela flera han hade 1 och 45 min rast så
Jag selma rose glurre o klyftan åkte till klocket o käka dock gjorde inte ja de för ja selma o rose vart bjudna på middag hos suzan =)
Efter de åkte vi o lämna rose i Eneby =)
efter de åkte vi till Ingelsta o hjälpte Glurre köpa en jacka skit fin va den en mössa köpte han med
=) o ja köpte nya örhängen hihi
Chile kom inte med men dom va jätte duktiga =)
Sen skjussa klyftan mig o selma till suzan =)
o vi gick o handla hem mat som vi skulle laga de vart potatisgratäng me kyckling ooo va gott de va ;d
vi gick ut med tuggay en liten bit sen vandra ja o selma vidare till henne vi satt o snacka massa gamla minnen =)
Nu sitter ja hemma ska snart lägga mig ska upp tidigt o hjälpa Rose flytta med dom flesta grabbarna haha
skriver mer imorn ;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0