Lörda / Sönda

Ida har de inte hänt så mycke .. åkte till maxi med Selma o köpte ett par nya skor =)
Selma köpte en ny Bh och rött läppstift 105 spänn kosta de höll på o strypa henne hahahha
Sen drog vi hem till mig körde in kläderna i tvätten snabbt sen drog till willys o handla lite för vi skulle hem till levent o äta TACOS vart de hahaha. vi köpte en jävla glass o den köper ja aldrig mer i hela mitt liv hahha
Ben&Jerrys o herre gud 50 spänn för glass .
Efter de drog vi he igen Denis , Freddy o Rose kom :D
Denis o Freddy satt o kolla på nån match ja Rose o Selma satt i köket o bara snacka skit skönt =)
Nu ligger mina små änglar o sover hahah så söta är dom mina bebisar ..
Ne nu ska ja med snart lägga mig sov gott och dröm sött så skriver ja mer imorn

<3<3<3/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0