Mina bebisar ! <3

Ida har ja inte gjort så mycke sket i skolan va helt igen täppt i näsan o helt svullen i halsen ;(
Lite senare kom min fina vän Denis <3 drack kaffe o bara snacka =)
En stund efter de så mötte ja Rose på stan o köpte blommor , ram och ljus till Dannes minnesstund
Sen åkte vi upp till vår prinsessa Selma hihi <3
Drack kaffe där med o snacka massa skit hahahaha ne men har saknat att få vara me mina bebisar <3
ska snart borsta tänderna o lägga  mig får inte missa skolan imorn :O
men ja ska få gå tidigare för ska förstora en bild på Danne som vi ska ha där :(
kommer va en väldigt jobbig dag imorn :( men ändå skönt att man kan ta ett farväl med alla nära vänner


Miss you vår fina ängel <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0