TISDAG

Va i skolan ida kom försent 2 timmar hahaha men de är inget ovanligt
Mötte Sara efter skolan så gick vi ner o käka ;D
Sen drog vi till stan o tog en fika .
Hon hängde med mig o kolla lite på stan köpte en döööööööööööö fin tröja vart skit nöjd ;D
Träffade även på vackra karen så fint hon hade klippt sig o färgat håret ;D
Gick vi runt lite till .. Sedan kom Feyruz haha så då drog ja
Åkte hem till mamma umgicks med henne hon har köpt en mini julgran till mig
så söt hon är hon har pyntat den med hahahah ska hämta den imorn palla inte gå hem med den
för ja skulle åka till min prinsessa Selma o hämta mitt tobak ;D
Sedan va de bara att bege sig hem igen . mötte på sara o karro nere i söder tull
O stackars Denis väntade på mig så snäll han är stackarn han va helt frusen när ja träffa han
så nu har han bombat mitt huvve med dina 50 cent låtar
imorn ska ja hjälpa han med en lite sak sen ska vi ta en fika hahahah ;D
men tkr de börjar bli dags att lägga sig ska upp 20 över 8 :(
God natt alla <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0